Reklamacji nie podlegają:

  1. Blokady szuflad, drzwiczek, itp wszelkich sprzętów w odniesieniu do umiejętności otwierania blokadki przez dziecko.
    Rodzic, ze względu na pełnioną funkcję, powinien sam przewidzieć i dobrać odpowiednie zabezpieczenie do wieku, stopnia rozwoju oraz sprawności manualnej swojego dziecka,
  2. Osłonki kurków gazówki ze względu na niewłaściwe użytkowanie (np. pieczenie przy uchylonych drzwiczkach piekarnika),
  3. Naklejki ścienne przyklejane do ścian pomalowanych farbami lateksowymi oraz silikonowymi bez użycia dodatkowego kleju (informacja w opisie produktu).

    Ponadto nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mebli powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania, montażu lub demontażu blokady - zabezpieczenia.


Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@zu-zu.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. imię, nazwisko, adres,
  2. adres e-mail Kupującego,
  3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.
Prawidłowo przygotowany "zwrot" powinien zawierać:
- nieotwierany, niezużyty, nieuszkodzony towar,
- dowód zakupu
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość,
- dane do przelewu: dane kontaktowe oraz numer rachunku bankowego

Po zweryfikowaniu stanu towaru oraz dokumentacji dokonujemy zwrotu gotówki na podany rachunek. Procedura może zająć do 14 dni.